my first car

my first car

Sunday, September 5, 2010

maybank

=)salam..maybank memudahkan urusan perbankan aku.itu betul bg aku.sejak aku membuka saving account dgn jumlah min rm250 pada 4 thun ysg lalu,aku berasa berpuas hati menjadi pengguna maybank.pada awalnya aku suka melihat logo maybank..iaitu harimau.garang.dan berani.biasala aku sejak kecil mengagumi harimau.namun apabila aku mengkaji maybank mmg berani dalam mempertahankan reputasinya sbgai salah satu bank perdagangan yg terunggul dimalaysia.aku membuka akaun asb juga di maybank.penerangan yg diberikan oleh pegawai khidmat pelanggannya sememangnya memuaskn ht aku.walaupun aku ni lemah dalam istilah yg digunakan dalam perbankan,tapi aku xjemu bertny pada pegawai2 customer services.depa bnyk mngajar aku dan melayan pertanyaan aku.xjemu2.walupun aku budak2 depa hormati aku sbgai planggan depa.namun aku pling rs best bila maybank memperkenalkn online banking.semua ada kat website..makluamt yg aku nak..click ja.account,investment,bill payment semua ada.selain itu bila aku bljr digerman aku bgga,apabila nama maybank dikenali pegawai bank deustche bank.laju ja dia bg aku swift code.xperlu aku search...aku sayangkan bank ni.aku hrp satu hari aku dpt memiliki bank ni dgn share melebihi 80%.aku suka semangat depa bekerja.pengerusinya pun org melayu..bumiputra.aku bgga.i love u maybank.haha

1 comment: