my first car

my first car

Wednesday, September 1, 2010

masam2 manis

Sebagai seorang lelaki,adalah lumrah baginya untuk berjanji ketika mengurat seorang gadis.berjanji akan mencintainya,berjanji untuk sentiasa menggembirakannya,berjanji untuk sentiasa disisinya.namun apabila ada diantara janjinya xdpt ditepati,kaum hawa akan terus mghukum dan mnggalknnya.pelbagai tuduhan dilemparkn ...lelaki hipokrit,lelaki semuanya sama.namun itulah lumrah cinta manusia.aku akui..

namun, aku tahu,aku mmg berjanji.aku cuba tepati dgn sebaik mgkin.sepanjang ku mengenali dirimu,mmg banyak memori indah antara kita berdua.walaupun tdak pernah ku keluar bersama,namun perjumpaan ku sebentar di rumahnya,banyak memberikan ku petunjuk,agar aku mnghrgainya.cintaku padanya adlah bagaikan cinta didalam game final fantasy.akulah hero..dialah heroin.=)cuma aku xla sekaya mana.hina.namun akan cuba menjadi diriku sendiri,kerana dia menerima diriku disaat semua perempuan mnggalkan aku.cintanya pada ku terbukti nyata apabila dia mghrmati ibuku,dan menghrmati org tuanya.ketika saat duitku sesen pun tiada,dia terus menabahkn hatiku.memaafkan aku..jadi inilah sebab aku berjanji untuk mnjganya dgn baik.insyaallah.moga kita bhgia.ime.

2 comments:

  1. I don't want to make you cry anymore =(

    ReplyDelete
  2. I kind of touching when I read your post.Thank for everything dear..I can't wait to meet you soon

    ReplyDelete